Po raz pierwszy w historii polskiej telewizji duży nadawca reklamuje program konkurenta. W TVP rozpoczęła się kampania reklamowa TV Puls należącej do zakonu franciszkanów i koncernu News Corporation – pisze Gazeta Wyborcza.
Na jej łamach czytamy o reklamach programów TV Puls nadawanych w TVP 1, TVP 2 oraz TVP Info. Dziwi to Gazetę, bo przecież, TVP "podobnie jak TVN czy Polsat prowadzą z TV Puls walkę o widza". Jak czytamy, "dom mediowy MPG obsługujący TV Puls spędził tydzień na negocjacjach z telewizją publiczną.
Czym przekonano konkurenta? – pieniędzmi, bo w końcu płacimy TVP za tę usługę – przyznaje Katarzyna Kowalewska, szefowa marketingu TV Puls". Gazeta pisze, że nastawienie w TV Puls jest optymistyczne. – Mamy nadzieję, że to początek dalszej współpracy. Wizerunkowo jest nam jak najbardziej po drodze z TVP, jesteśmy stacją rodzinną – mówi szefowa marketingu TV Puls.
Gazeta Wyborcza / za: www.niedziela.pl